Guest post : SharpeeE

21:42

Hej tu Sara! Tak tym razem to nie Kuba, ale zdradzę, że znam go całkiem dobrze, także prawie jestem Kubą. Dobra do rzeczy. Dzisiaj mam okazję pisania posta gościnnego tutaj u Kuby. Ale może troszkę się Wam najpierw przedstawię.


Nazywam się Sara Kinga Gołaś i prowadzę swojego bloga ponad półtora roku pod pseudonimem SharpeeE. Na początku mój blog miał być to blog modzie, ale jak się okazało nie mam do tego głowy. Przyznam, że miałam chwile załamania, ale potem odkryłam co mogę z nim zrobić. Zaczęłam pisać to co mam na myśli, bo tam nikt nie powie "Gołaś zamknij się już". Tam mam właśnie szansę pokazania kim jestem i jakie mam podejście. Strasznie spodobało mi się, że mogę tam wyrażać siebie i opisywać swoje zainteresowania, a co najważniejsze - być sobą.


Ale dlaczego warto poświęcić kilka minut, aby chociaż zajrzeć na mojego bloga? Piszę o tematach, które czasami rzadko są spotykane, piszę na własnych przeżyciach. Zdarza mi się to robić kontrowersyjnie, ale nie boje się tego, lubię dyskutować. Ale zdarza mi się też oceniać chińskie ciuchy i kosmetyki, ale szczerze! Interesuję się fotografią, czasami rysuję. No i spełniam swoje marzenia. Jeżeli chociaż trochę cię zainteresowałam to zapraszam na mojego bloga.


A tu posty z, których jestem naprawdę dumna:

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe