We talk for hours and hours about the sweet and the sour- 2 stylizacje na nieco cieplesze dni

23:08


Hej, hej kochani!

Swego czasu na blogu, jak i na innych social mediach było trochę cicho, ale obiecuje, że postaram się to zmienić. Jak już wam mówiłem na snapie, nie chodzi tutaj o czas, tylko ogólnie o sam brak chęci do wszystkiego. Już od dłuższego czasu wybierałem się na sesję, by w końcu móc pokazywać wam zestawienia na nieco ładniejszą pogodę. Zawsze przeciwnikiem publikacji postów są zdjęcia, kiedy była u mnie ładna pogoda to nie miałem ani chwili czasu by wyskoczyć na jakieś szybkie zdjęcia, ale gdy już jestem trochę wolniejszy to pogoda płata mi figle. Jak możecie zauważyć podczas dzisiejszej sesji zaczął padać grad. Już niebawem przygotowujemy dla was wraz z kilkoma innymi bloggerkami atrakcyjne rozdanie, polecam uważnie śledzić bloga :) 

Odkąd pamiętam już przez dłuższy czas szukałem dla siebie odpowiedniego płaszcza. Jakoś odwiedzając okoliczne sklepy, bądź lumpeksy nie mogłem znaleźć takiego, który będzie mnie satysfakcjonował. Po wielu próbach szukania, wreszcie znalazłem go w jednym  z lumpeksów, kosztował tylko 2 zł. Oto kolejny dowód, że w lumpeksach można wyłowić niezłe perełki.
Podstawą  stylizacji jest t-shirt polo z  Ralpha Laurena, oraz czarne buty  Reebok Royal.
Natomiast na drugiej stylizacji możecie zauważyć jeansową kurtkę marki levis, którą trochę przerobiłem dodając naszywki.


Jeans Jacket- Levis
T-shirt- Ralph Lauren
Coat- Second Hand
Boots- Reebok
Trousers- Sklep stacjonarny
Jacket- 4F

You Might Also Like

37 komentarze

  1. Świetny post! Stylizacje fajne, bardzo podoba mi się ta streetowa, fajny płaszcz, ale high fashion ci nie wychodzi. Bardziej widzę cie w ulicznych stylizacjach. Zdjęcia są przegenialne!!! Kto ci je zrobił? Też chce takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zgadzam się, nie czuje się za dobrze w high fashion zdecydowanie wolę coś lżejszego. Co do zdjeć, to robił je kolega z klasy :)

      Usuń
  2. A i jeszcze, z jakiego sklepu spodnie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z małego stacjonarnego sklepu w moim mieście :)

      Usuń
  3. Super blog ,będe wpadać częściej

    Julka-zolnierczuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylizacja bardziej mi się podoba. Fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie piszesz ;)
    http://pavlinv.blogspot.com/2017/02/gruba.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dryga stylizacja bardziej przypadła mi do gustu :D Fajne zdjęcia ;D
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika
    OFFICIAL instagram of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne stylizację i bardzo dobry tekst ;) blog cudny aż oobserwuje :)

    nowoczesnyinaczej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam ten ból, też ostatnio nie mam do niczego chęci - chyba to przesilenie wiosenne.
    A płaszcz jest super - wygląda jak z Zary, a tu taka niespodzianka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie stylizacje, są świetne. Chociaż bardziej spodobała mi się druga. Płaszcz ma bardzo ładny kolorek. Świetny propozycje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszczyk jest niesamowity!!! Popieram szperanie w lumpeksach, bo można często perełeczki znaleźć!
    Suuuper
    Zapraszam do mnie:
    http://www.philocaro.com/care-ethic/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię odwiedzać blogi prowadzone przez mężczyzn. Nie jest tego tak wiele, a może po prostu źle szukam. Masz fajny gust. Kurtka z naszywkami mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mas o wiele lepszy styl niż połowa osób jakie znam, super <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej!

    Na pewno rzadkością są młodzi chłopcy(bądź i już mężczyźni), którzy mają swoją pasję, zainteresowanie i nie przejmuję się innymi.
    Jak mniemam, spotykasz się z różnymi opiniami.

    Powiem Ci, że najważniejsze się nie zmieniać dla innych(ewentualnie tylko ze względu na siebie i dla siebie!).
    Cieszę się że robisz to co lubisz.

    Co do gorszych dni - każdy je miewa.
    Czytelnik, który wpada tutaj z zainteresowanie - na pewno nie zwróci większej uwagi na brak przez x czasu posta/zdjęcia na insta.
    Każdy jest człowiekiem.

    Zdjęcia jak i sesja widzę że udane :)
    Trzymaj się ciepło, miej jak najwięcej satysfakcji z tego co robisz + jak najmniej tych gorszych dni!
    Czasem zwolnij, odetchnij i spróbuj spojrzeć na to wszystko z góry!

    Powodzenia Kubo! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiem ci że, gratuluje dobrania odpowiedniego ciucha, sam od pewnego czasu zastanawiam się czy może jakiś płaszcz sobie kupić. Podobno nie do każdego płaszcz pasuje. Lumpeks zauważyłem że źle się kojarzy. Sam ma parę koszulek i kurtek z tego sklepu, super zdjęcia i oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tym płaszczem świetnie trafiłeś :) moja mama tak samo ostatnio znalazła w secon handzie czerwony płaszcz za 2 zł i jest zachwycona nim :)

    OdpowiedzUsuń
  20. MEGA, chyba pierwszy raz spotykam chłopaka w moim wieku który interesuje się modą. Szacun

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie, że interesujesz się modą, mało jest takich facetów ;) Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  22. Druga stylówka wygląda o wiele lepiej. Ta lekko luźniejsza wersja bardziej do ciebie pasuje. A jeans jak dla mnie jest ponadczasowy i uwielbiam z nim stylizacje 👍
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stylizacje :) Bardzo podoba mi się brązowy płaszcz w tym połączeniu wygląda na prawdę super , kurtka z naszywkami jest cudowna :) na pewno nie raz tu do ciebie zajrze


    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny ten płaszcz! Czasem w lumpeksach można upolować takie perelki. Ciekawe stylizacje ;)
    Zapraszam do siebie
    werrkaa98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja ;) Sama ostatnio mam problem z mobilizacją:/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super stylizacje! Moje serce podbiła kurtka jeansowa! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobre zdjęcia i niezły fotograf ! Gratuluję dotychczasowego dorobku na blogu :) Całkiem fajnie wygląda ;) Co do ówczesnej mody męskiej to mam ku temu obiekcje i nie za bardzo mi się podoba. Wolę jednak gdy facet ma ładne , normalne mięśnie (nie mam na myśli tutaj żadnych miśków czy typowych pudzianów) , ubiera się typowo po męsku (choć tu nie wykluczam stylu) oraz zachowuje jak prawdziwy mężczyzna. Pozdrawiam ! Zapraszam na nowego bloga siostrzeńca mojego chłopaka :) http://bartollandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialne zdjęcia *-* i stylizacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. strasznie podoba mi się ten płaszczyk z pierwszej stylizacji, ma rewelacyjny kolor. :) wreszcie będzie się można przestawić na nieco lżejsze ubrania, co niezmiernie mnie cieszy. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylizacja świetna! Zdjęcia genialne :) a ta czapka jest MEGA! I muszę przyznać, że jesteś bardzo przystojny, a oczy masz cudowne *_*

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Subscribe