Is 2016 the best year in the life?

21:47


Moi drodzy Obserwatorzy! Nie sądziłem, że będę pisać taki post. Pomimo, iż jest już 6 stycznia kilka dni temu zaczęliśmy kolejny rok w naszym życiu jakim jest 2017. Przywróćmy jeszcze te kilka kartek w tył i wspomnijmy miniony rok. Otóż rok 2016 był chyba jednym z najlepszych roków w moim życiu. Mimo tego, że bloga założyłem w 2015, to w minionym roku zaczął on rozwijać się diametralnie. Przez ten czas przybyło kilkanaście tysięcy wyświetleń oraz wielu.. wielu czytelników.
Poznałem w tym roku wspaniałych ludzi, odwiedziłem wiele ciekawych miejsc, a przede wszystkim spełniłem swoje niektóre marzenia. Zeszły rok otworzył mi drzwi do dalszego rozwoju bloga, zyskałem wiele inspiracji, zacząłem bardziej wierzyć w siebie i nie przejmować się opinią innych.
W tym czasie duży rozwój miała moja droga z wokalem, nabrałem odwagi i pewności siebie, jeździłem po wielu festiwalach oraz konkursach śpiewając właśnie dla Was. Przyszedł taki czas gdy powróciłem na stare śmieci i zacząłem wrzucać covery do internetu. Spełniłem swoje marzenia dotyczące spotkania  Radka Pestki czy Joanny Krupy jak i poszerzeniu popularności mojego własnego kącika w internecie, którego właśnie teraz czytacie. Moim celem było 10000 wyświetleń, jak myślicie udało się do tego dojść? To jest niewiarygodne, że pokonaliśmy to aż trzykrotnie.


 Ten rok był naprawdę przełomowym rokiem, nie biorąc pod uwagę faktu, że końcówka nie należała do tych najlepszych. Ten post nie jest pisany po to by pochwalić się jakie miejsca w tym roku odwiedziłem, tym co zyskałem, ten kto odbiera tak tego posta nie powinien go nawet czytać, pokazuje wam tylko, że te dziwne i niewiarygodnie rzeczy, które wydają wam się nie do spełniania, po wielu staraniach i dążeniu do tego celu a przede wszystkim wierze w siebie, potrafią się spełnić tylko po prostu trzeba tego chcieć. W tym roku patrząc na to co się stało w przeszłym, zastanawiam się co stoi na przeszkodzie by spełnić resztę swoich tych większych i tych mniejszych marzeń? Podobnie jak dokładnie rok temu pisałem cele na ubiegły rok w tym zrobiłem to samo stawiając sobie naprawdę dużą poprzeczkę. Jeśli macie chwilę czasu, chcę was prosić byście zrobili sobie też listę dotyczącą celów na ten rok bo to naprawdę to pomaga, napiszcie nawet te najdziwniejsze rzeczy jeśli będziecie robić wszystko w tym kierunku i bardzo się starać. wierzyć jest duża szansa, że to się spełni. 
Przez te 365 dni dostawałem wiele wiadomości typu, że jesteście pod wrażeniem tej mojej  pewności siebie i tego, że spełniam swoje marzenia, realizuje pasje. To zawdzięczam swojej ciężkiej pracy jak i wam, jakby ktoś jeszcze kilka lat temu powiedział by mi, że będę stał w tym miejscu i robił to co robię za pewne wyśmiał bym tą osobę. Mam nadzieję, że przez ten post inaczej popatrzycie na to wszystko. W tym roku żyję pozytywną nadzieją, że ten rok będzie jeszcze lepszy od minionego. Ale o tym jak to naprawdę będzie okaże się dopiero za rok. Mam nadzieję, że wtedy będziemy razem podsumowywać postawione sobie cele.


You Might Also Like

9 komentarze

  1. Bardzo fajne, zimowe zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że za rok również przeczytam podobnego posta ale ja i 2 razy tyle osób. Niech ludzie dostrzegą jak cudownie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Szczęśliwego u udanego roku 2017 :D

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia.
    Oby blog dalej rozwijał się w tak zawrotnym tępie. :)
    Powodzenia w Nowym Roku. :)
    https://optymistycznakobieta.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia!
    Mam nadzieję, że rok 2017 będzie dla ciebie wspaniały i że blog będzie się rozwijał :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super! gratuluje osiagniec i trzymam kciuki za dalsze cele :)
    btw zapraszam do mnie na wakacje w srodku zimy...wybierz sie ze mna w podroz do Tajlandii <3
    https://brbadventures.wordpress.com/2017/01/02/one-night-in-bangkok/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję spełnienia marzeń i celi z poprzedniego roku i powodzenia na rok obecny! Całe życie przed tobą! A marzenia warto spełniać:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Subscribe