Locked in a trap - Casu.pl

11:35


Spacerując po deszczowym mieście z uniesionym parasolem ku głowie zauważamy zwykłych zabieganych ludzi. Pędzących z jednego miejsca do drugiego tym bardziej, ze zbliżają się święta na drogach korki a w sklepach długie niemające końca kolejki.  Każdego dnia opuszczając mury szkoły otacza nas ciemność, nie ma nawet chwili by wykonać zdjęcia w odpowiednim świetle. Potem część z nas ma jakieś przeróżne dodatkowe zajęcia i co? Wracamy do domu najczęściej późnym wieczorem, od razu marząc o położeniu się z ciepłą herbatą i otuleniu  swoim ulubionym kocykiem.
Szczerze w ostatnim czasie jest mi ciężko znaleźć chwilę czasu by zrobić zdjęcia a co dopiero napisać jakąś nową notkę. Najprawdopodobniej spowodowane jest to poprzez utknięcie w zimowej chandrze, która miejmy nadzieję, że szybko przeminie.

Dziś przedstawię wam paczkę od sklepu internetowego Casu.pl. Długo zastanawiałem się nad kupnem butów w białym kolorze, szczególnie teraz gdy na chodnikach panuje ciągła chlapa. Robiąc przegląd sklepu trafiłem na jedne  które szczególnie przykuły moją uwagę, w mojej szafie brakowało mi trochę wyższych butów.  Jeżeli chodzi o przebieg korespondencji to nie mam żadnych zastrzeżeń, obuwie przyszło w zabezpieczonym pudełku. Przez ostatni czas bardzo często nosiłem te buty i bardzo dobrze mi się sprawdzały, wykonane są z eko skóry co sprawia, że można w miarę łatwo usunąć z nich jakiekolwiek zabrudzenia. Jeżeli szukacie dobrych butów w rozsądnej cenie koniecznie zajrzyjcie do nich!

Informacje o jakie podaje sklep: W ofercie naszego sklepu znajdują się sprowadzane z całej Europy buty, torby, torebki, biżuteria, galanteria i dodatki. Znajdziesz tu najmodniejsze wzory, największy wybór i atrakcyjne ceny. Do naszych kolekcji zawsze wybieramy takie modele, których design, jakość wykonania, wygoda oraz cena zadowolą każdego Klienta.
źródło- Casu.pl

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Buty trochę jak Air force Nike ;) Ja do końca nie jestem przekonana do białych butów. Ale Tobie pasują.
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz fajne włosy :D
    Nie wiem czemu, ale strasznie lubię farbowane włosy XD
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty mega podobne forsow
    swietne zdjecia ;)!

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Buty na żywo wyglądają jeszcze lepiej. Twoje przedostatnie, ogólnie 3 od końca, zdjęci jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  5. W dzisiejszych czasach jesteśmy bardzo zabiegani. Nie znoszę tej nudnej rutyny. Bardzo ładna stylizacja.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny szablon i zdjęcia :) ksiazkidobrejakczekolada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te buty i są super! Zdjęcia są piękne :)

    Pozdrowienia z bloga http://panidosiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz :) Też myślałam nad tym, że całe dnie spędzamy w szkole, w pracy i w ogóle nie mamy okazji, żeby wyjść i obserwować świat jak jest jasno ;c A szkoda, bo świat jest taki piękny...
    Zapraszam na: dustyredplace.weebly.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe