Big changes, a lot of suffering

20:56

 Witajcie Moi kochani! Ostatnie tygodnie mojego skromnego życia dłużyły się jak dobrych parę lat. Jednocześnie był to czas na długie, głębokie przemyślenia i wyciągnięcie wniosków. Dawno, ale to dawno, nie było już notki o tym, co dzieje się na bieżąco. Postanowiłem, że w końcu siądę i podzielę się tym z Wami. Przez miniony czas kilku ostatnich tygodni wiele się wydarzyło. Jednocześnie tych miłych, jak i niekoniecznie pozytywnych rzeczy/sytuacji.
Z dnia na dzień powoli zacząłem dostrzegać, jak zmienia się człowiek i jego nastawienie, co do niektórych spraw. Codziennie po przebudzeniu spoglądamy w lustro. Widzimy wtedy istotę pełną tajemnic - czyli siebie samego. Stopniowo odkrywamy tajemnice, zazwyczaj są to ukryte w nas talenty, które czekają aż wejdziemy w odpowiedni wir i zaczniemy je rozwijać. Dochodzę do wniosku, że jednym z moich nowo odkrytych "talentów" jest wykonywanie pochopnych decyzji oraz diametralne zmiany humoru.
Jeszcze całkiem niedawno siedziałem nad szafą niedomykających się ubrań i marudziłem, że nie mam w co się ubrać. To samo mogę powiedzieć o porannej rutynie. Wstawanie kilka godzin przed wyjściem do szkoły i ogarnianie włosów to już przeszłość. Teraz wystarczą mi luźne bluzy i zwykłe jeansy. Nie muszę martwić się o dobór kolorystyczny, gdyż przewagę w mojej garderobie zdecydowanie ma kolor czarny. Potrafię teraz nawet wyjść do szkoły w niepoukładanych włosach, nie martwiąc się czy ktoś zwróci na to uwagę. Można powiedzieć, że dzięki temu zyskałem kilka minut spokoju na regeneracje przed całym dniem spędzonym w szkole.
Zawsze starałem się być wesoły, pełen pozytywnej energii. Ostatnio w tym kontekście także zauważyłem sporo zmian. Stałem się bardziej "poważny" i czasami nie za bardzo mam ochotę na bycie pozytywną osobą. Na szczęście nie umiem być kimś kim nie jestem, więc otwarcie mówię, że potrzebuję trochę spokoju a nie udaje, że jest wszystko okej i wywołuje na siłę uśmiech na mojej twarzy. Zacząłem również pewne rzeczy mówić prosto z mostu, a nie owijać w bawełnę i zmieniać temat na kompletnie niemający sensu. Chociaż zachowałem w sobie umiar, do niektórych rzeczy, bo jak to mówią "czasami nie wypada".
Przez niektóre sytuacje może ujmę to źle, ale poznałem się na ludziach. Czasami warto zachować dystans do drugiej osoby. Niekoniecznie, gdy obiecujesz SZCZEROŚĆ będzie to odwzajemnione przez drugą osobę. Warto zwrócić też uwagę na zachowanie osób w odrębnym towarzystwie, często daje to dużo do myślenia. Wystarczy wykonać jeden, mały, niewłaściwy krok, a wszystko, co było do tej pory można stracić w mgnieniu oka. Dlatego nie można się poddawać, trzeba się ogarnąć i za wszelką cenę próbować, naprawić i dać sobie może kolejną szansę, nie zostawiając tego, bo potem możemy się z tym bardzo źle czuć, że w ogóle nie próbowaliśmy.

Takie sytuacje wiele uczą, na moim przykładzie nauczyłem się trochę o moich słabościach, jak i o innych, o szczerości i zaufaniu oraz o tym jak niektóre wypowiedziane bądź napisane słowa potrafią bardzo zaboleć i zdołować człowieka. Jednak powinniśmy zdać sobie sprawę z tego, że nic nie dzieje się bez powodu. Każde doświadczenie, niezależnie od tego czy przykre, czy przyjemne, uczy. Ludzie bywają różni. Jedni fałszywi, drudzy okazują się być wspaniałymi przyjaciółmi, takimi... Prawdziwymi. Człowiek, jako ssak, jest stworzony do życia w grupie. Po tym poście, broń Boże, nie chce wpoić Wam, że macie izolować się od ludzi, gdyż są źli i potrafią zranić. Nie, po prostu w moim przypadku, lepiej gdybym zachował pewien dystans, a nie od razu przeszedł do całkowitego zaufania i otworzenia się. Swoją wypowiedź chciałbym zakończyć wisienką na torcie-cytatem. "Czas przemija, wypowiedziane słowo pozostaje" /Lew Tołstoj/
Jakie są tego wnioski? Zdanie na ten temat mam podzielone. Z jednej strony lepiej się z tym czuje, a z drugiej coraz bardziej uświadamiam sobie pewien tekst piosenki "Ale to już było i nie wróci więcej". Nie będę ukrywał, że ostanie tygodnie były mega wyczerpujące i ciężkie. Nieprzespane noce, brak skupienia i niechęć do wszystkiego, nawet można powiedzieć, że lekkie załamanie. Wreszcie mogę powiedzieć, że mam to za sobą i wszystko powoli wszystko idzie ku dobremu.
 
Przejdźmy może do drugiej części postu. Niedawno przyszła do mnie paczka ze sklepu Dresslily. Zamówienie uważam jak najbardziej za udane, wszystkie rzeczy są bardzo dobrze wykonane. Zdecydowanie największą furorę u mnie, jak i u rówieśników wywarła ta oryginalna kurtka. Jest bardzo, ale to bardzo ciepła, a przede wszystkim wygodna. Najbardziej bałem się rozmiarówki, bo wiadomo jak to jest w innych krajach, lecz wszystko na szczęście jest w sam raz. Na paczkę czekałem około 3 tygodnie, ale było warto.




Jacket- KLIK |  Gray Hoddie- KLIK  |  Black Hoddie- KLIK | Watch- KLIK 
 Uwaga konkurs wystarczy, że wejdziesz w powyższe linki i w komentarzu podasz ceny wszystkich produktów. Wybiorę trzy najlepsze blogi i polecę je w kolejnym poście !

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Bardzo fajnie napisane !:)
    Podoba mi się ta szczerość u ciebie.
    Poklikane! asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tak udanego post! Ostatnie tygodnie były dla Ciebie ciężkie, ale pamiętaj, że mimo wszystko masz moje wsparcie! Pozdrawiam, Jugi

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami fajnie jest nie przywiązywać wagi do wyglądu :d A fryzura przypomina mi taka jaką kiedyś miał Zayn z One direction xD ;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspanialy wpis, genialne zdjęcia !
    Ogolnie rewelaxyjny Blog ! Pozdrawiam!
    MAARIBELLA

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post. Fajnie czytac coś, co piszesz :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To przez co przechodzisz nazywa się "dojrzewanie" ;) Będzie dziwnie, ale skończy się dobrze, jeśli nie będziesz się bał być szczerym przed sobą i przed najbliższymi.

    To prawda, że zaufaniem należy obdarzać ludzi powoli, ale tu mam jedną uwagę - nie ma niczego złego w zdecydowaniu, że z pewnymi osobami w ogóle nie chce się przebywać. Dobrze jest stawiać swoje szczęście na pierwszym miejscu - dopiero kiedy człowiek jest szczęśliwy i żyje w zgodzie ze sobą, może dzielić się swoim szczęściem z innymi. Zawsze zadawaj sobie pytanie czego naprawdę chcesz, a później po prostu to rób. Reszta sama przyjdzie :)

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
  7. Mysle ze wszyscy przechodzą teraz takie okres, ze względu na dojrzewanie i jesień które jest bardzo ponura. Jednak wydaje mi sie ze wszystko się ułoży i znowu będzie jak dawniej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie będę pisać, że musisz być silny bo to bez sensu bądź taki jaki jesteś, na pewno jesteś wartościowym człowiekiem i nie wątpię że też silnym. Pisz więcej postów (z życia wziętych) bardzo dobrze się czyta, super napisane, gratuluję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też tak miałam, czasami mam do tej pory. Człowiek się zmienia z wiekiem, dojrzewa- jeden szybciej, drugi wolniej.
    Mam 21 lat i do tej pory byłam raczej wyluzowaną osobą, lubiącą przebywać w towarzystwie, wychodzić na imprezy, rozmawiać i być częścią społeczeństwa. Od dłuższego czasu jest inaczej, zauważyłam, że już tego nie potrzebuję. Ani imprez, ani niektórych znajomych, u których zauważyłam fałsz, nieszczerość itd. Wychodzę, kiedy mam ochotę, a nie dlatego, że oni tego chcą.
    Bardzo dobrze do tego podchodzisz, oczywiście warto jest być osobą przyjazną, otwartą, ale do tego też należy mieć umiar. Tak samo z przyjaciółmi, wspomnienia z nimi mogą być cudowne, ale po co tkwić w znajomości, która w jakiś sposób nas niszczy? Nie zadowala, nic na przymus :)
    Bądź w zgodzie ze sobą i swoimi uczuciami, ale nie zakopuj od razu całego zapasu "przyjacielskości", dla niektórych warto jej trochę mieć :D
    I na koniec, mój ulubiony cytat, moje jakby motto:
    "Lepiej, żeby nienawidzili mnie takim, jakim jestem, niż kochali kogoś, kim nigdy nie będę."- Kurt Cobain :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wlasnie niedawno nauczyłam sie nie byc aż tak ufnym do innych bo idzie łatwo sie na drugiej osobie zawieść. Teraz staram sie uważać na to komu wierze i ufam a na kogo musze uważać. Mi na szczęście ten czas, czyli jakieś 3 miesiące niby minęły szybko, bo trafiłam do nowej szkoły i klasy, ale z drugiej strony czuje jakbym wszystkich nowych znajomych znała już z rok. Bardzo fajne zamówienie i ładna bluza :P
    Paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje przemyślenia są aż..za głębokie, jak się je czyta odnosi się wrażenie, czy pisze je 30 letni mężczyzna, a Ty masz dopiero 15 lat! :) Pamietaj, nie do wszystkiego trzeba podchodzić tak powazne. Zyj chwila! :)

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie napisany post,jakbym czytała o sobie..:)
    alkaa14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój post, naprawdę mi się spodobał. Jest bardzo szczery co widać. Właśnie chyba w takich postach dla mnie najważniejsza jest szczerość.Na pewno będę wpadać na twojego bloga częściej. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo poruszył mnie twój wpis. W sumie byłam w podobnej sytuacji i zrozumiałam by nie otwierać się od razu do innych ludzi, bo przyjdzie taki czas, że nas zawiodą. Ale gdyby nie to nie nauczyłabym się kilku rzeczy. Śliczne zdjęcia jak i kurteczka ;)

    http://aska-asia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. O kochany, podbiłeś moje serce, a mało której osobie się to udaję! Wpis genialny, naprawdę. Nigdy nikomu się nie podlizuje, bo uważam, że to nie jest w porządku. Liczy się szczera opinia, no i woow. Lubię takie wpisy to zacznijmy od tego. Więc dla mnie temat, i wszystko co napisałeś było blisko mojego serca. I w 100 % mogę się podpisać pod każdym zdaniem. Też mam bardzo często takie przemyślenia, na takie tematy. Jestem osobą, która myśli nad wszystkim dookoła. I powiem Ci tak, że człowiek i jego nastawienie zmienia się w mgnieniu oka, to musisz pamiętać.
    Poza tym... Twoje stylizacje to strzał w dziesiątkę, piątka! I oby tak dalej!
    Czekam na więcej!
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas tak samo ten czas się dłużył i miałyśmy sporo czasu na przemyślenia :) O jacie *-* Świetną masz fryzurę! :D -Wiemy, że to nie typowy komplement, ale na prawdę genialnie wyglądasz. Kurtka bardzo nam się podoba ^^ Czekamy na więcej notek w, których będziesz pisał co u Ciebie się działo w ostatnich dniach :3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się to co napisałeś. Codo stylizacji to niestety nie jest w moim guście, bo nie znoszę spodni 7/8 u facetów :)
    poklikane.
    $18.80
    $45.19
    $12.20
    $3.37


    www.turqusowa.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega zdjęcia! Świetny post :)) Bardzo podoba mi się Twój blog, bo jest czytelny :D
    $3.37
    $18.80
    $12.20
    $45.19
    Pozdrawiam :*
    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Człowiek się nieustanie zmienia. Sama kiedy pomyślę o tym co było kiedyś i co jest teraz to po prostu wow :O, świetne zdjęcia i włosy to masz mega ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurtka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie te ostatnie tygodnie również były ciężkie. Zawsze się dobrze uczyłam, a teraz w ciągu tygodnia złapałam dwie jedynki. Powoli staram się wychodzić na prostą, choć sprawy prywatne mnie trochę przytłaczają.
    Ta kurtka jest super!
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa stylizacja :)
    A człowiek się nieustannie zmienia... :)
    Ceny:
    $18.80
    $45.19
    $12.20
    $3.37 ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. O kurcze jakie ładne fotki
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. genialny wpis!

    Wpadnij do mnie na konkurs :) http://martienna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zawsze mam tak że jak rano wstaje to nie wiem w co sie ubrać i nie dam rade tego zmienić :( A w mojej szafie też dominuje kolor czarny :) Po za tym masz bardzo fajna fryzurę i jesteś jedynym chłopakiem jakiego spotkałam na blogach, zostanę na dłużej! ;D + obserwuje, liczę na rewanż :D http://dolllolly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dobrze napisane. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja.
    www.milopisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mądrze napisany tekst. Dość głeboki jak na Twój wiek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie się to czyta. Wspaniałe zdjęcia czekam na więcej. Pozdrawiam! ❤

    OdpowiedzUsuń
  29. Ceny:
    45.19, 18.80, 12.20, 3.37
    Zapraszam:
    http://monsterblogmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe