we are already one year !

21:03



Cofnijmy się trochę w czasie. Ostatniego dnia października 2015 roku do świata blogosfery dołączył mój blog. Gdyby nie pochopna decyzja o dołączeniu do tego wspaniałego grona, nie było by mnie tutaj. Zapewne moje przemyślenia, którymi czasami się z wami dzielę zostały by tylko w mojej głowie, i nikt z was by o nich nie wiedział. To był czas w którym dokładnie nie wiedziałem czy pójdę odpowiednią drogą i będę dalej pisać czy będzie tylko kolejny słomiany zapał. Gdy ostatnio robiłem przegląd starych postów, czytałem je jednocześnie śmiejąc się. Ale jak to mówią człowiek uczy się na błędach. 
Naprawdę nie mogę uwierzyć, że tak szybko to wszystko zleciało. Pamiętam dokładnie ten moment gdy wybiło mi 100 obserwujących, to właśnie wtedy zaczęło się wszystko na poważnie.
Systematyczność, estetyka i wszystkie tego typu rzeczy pięły się na coraz lepszy poziom.

Czy zmieniło się coś w moim życiu przez założenie bloga ?

Tak,  na pewno zacząłem inaczej postrzegać świat, stałem się bardziej otwarty. Nauczyłem się przez to też wiele rzeczy. Z każdą kolejną notką poprawiałem swoją pisownię, a także nabierałem wiele pomysłów na kolejne. Zyskałem też swoje małe grono czytelników, którzy mnie wspierają i motywują do dalszej pracy z blogiem. To właściwie dzięki wam jestem tu gdzie jestem, przecież gdyby was nie było nie miał bym dla kogo pisać. Więc należą się wam podziękowania zarówno tym co byli ze mną od samego początku jak i tym, którzy dołączyli w trakcie do grona moich czytelników.

Przez ten czas trochę się uzbierało: dołączyło prawie 200 czytelników, wybiło 22430wyświetleń, napisałem 24 posty i zebrałem 547 komentarzy. Każdy nowy czytelnik wywołuje u mnie ogromną radość  jednocześnie motywuje mnie do działania. Przez ten rok otrzymałem od Was  również wiele przemiłych wiadomości.
Przez ten czas założyłem również snapchata na którym często się udzielam i poznaje bardziej swoich czytelników. 

Zdałem sobie sprawę, że blogowanie jest moją prawdziwą pasją i zechcę zostać z nią jak najdłużej. Można powiedzieć, że to właśnie dzięki wam pokochałem blogowanie.
Pozostaje mi jeszcze raz podziękować wam za waszą obecność, którą widać, za miłe komentarz oraz wiadomości. Jeszcze raz wam bardzo DZIĘKUJĘ !






Dajcie znać w komentarzu jaki post z pośród całego roku najbardziej wam się spodobał i jakich chcecie więcej  ! 

Zapraszam również na FANPAGE  !
Pogadanki na snapie: Vitteksovelove 

You Might Also Like

32 komentarze

  1. Mam nadzieję, że ten blog dotrwa też do II urodzin, bo bardzo lubię Twojego bloga, choć obserwuje od niedawna. Sama kiedyś z 1 blogiem obchodziłam rok i również poprawiła mi się pisownia i postrzeganie świata, stałam się bardziej otwarta.

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, jest to bardzo motywujące <3

      Usuń
  2. WOW! Gratulujemy roczku ^^ Zdjęcia niesamowite! <3 Bardzo nam się podobają te z Radkiem :D I To z tą raną. MEGA! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje, i w sumie pamiętam co poniektóre zdjecia :D


    https://allegiant997.blogspot.com/2016/10/halloween.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, że pamiętasz zdjęcia z poprzednich postów :)

      Usuń
  4. Jejku! Jakie śliczne zdjęcia! Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuba, fajny i ciekawy post. Cieszę się, że udaje Ci się systematycznie prowadzić bloga, mam tylko jedną uwagę. Tytuł po angielsku niestety jest błędnie przetłumaczony :( a wiadomo to tytuł ma zachęcić do przeczytania wpisu :)
    magdazarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog dużo zmienia :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuba, wszystkiego najlepszego. Roczek to niezły staż,oo pamiętam jak to było u mnie, a już dwa lata. Życzę Ci następnych dziesięć lat ;)Jak nie więcej. Trzymaj się w tym i rób to co kochasz, bo Ci wychodzi. Gratuluję osiągnięć i oby tak dalej.

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I to świadczy o tym jak szybko to wszystko mija, mega zdjęcia. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia i dalszych sukcesów ! Blogowanie rzeczywiście nieco zmienia w naszym życiu, wiele uczy i sprawia, że możemy rozwijać skrzydła.
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, świetny blog, oby tak dalej! :) Ciekawe zestawienia zdjęć, potrafisz przykuć uwagę czytelnika. Życzę wielu sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje świetnego roku i oby tak dalej ^^
    http://lamytocwaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie najbardziej podoba się look z pierwszego zdjęcia. P. S. Ciekawa fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje i oby do następnego :)

    www.wiktoriagoczol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin bloga :)
    Miliona wyświetleń i tysiąca obserwatorów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielkie WOW! Świetny blog, bardzo dobre zdjęcia i to jak jest pisany :)
    Z okazji tego roku na blogu życzę Ci dalszego rozwijania się i swoich pasji. Powodzenia :)
    http://kanooshi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje statystyk, widać że się starasz i masz coś do przekazania czytelnikom więc na pewno z dnia na dzień będzie ich przybywać :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulację ^^ Twój blog jest świetny i nie przestawaj go prowadzić ^^ mam nadzieję, że w następnym roku pojawi się podobny post na dwa lata :D powodzenia w dalszym blogowaniu ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wierzę, że już rok prowadzisz bloga i że już rok mam zaszczyt czytać każdy Twój wpis! Te dobre i te gorsze, ale wszystkie wyjątkowe ;) (Hah, co za rym).
    Powodzenia w dalszym blogowaniu i wszystkiego najlepszego, Kuba!
    http://zanimdorosne.blogspot.com/
    (P.S. "naprawdę" pisze się razem :) To tak na przyszłość)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajnie piszesz, tak od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie, gdyby nie ta pochopna decyzja to świat blogosfery dużo by stracił. Z resztą nie tylko on, bo mimo, że między nami bywa różnie, to nadal lubię czytać i oglądać piękne fotografie publikowane w "twoim kąciku". Mam nadzieję, że nadal będziesz się rozwijał i spełniał swoje marzenia, oczywiście nie poddając się. Trzymam za Ciebie kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę powodzienia i dalszych sukcesów
    :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super! Gratuluje i życzę kolejnych lat spędzonych na prowadzeniu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. No ciekawy blog i świetne zdjęcia.Zaczynam obserować ;)
    www.beautybloganeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję owocnego roku w blogosferze. Ja kilka dni temu powróciłam tutaj z nowym blogiem i motywacją.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. To świetnie, że tak potoczyła się twoja przygoda z blogiem! :) Wytrwałość, realizacja marzeń i pasji. Ja dopiero zaczęłam, ale mam nadzieję, że za rok również będę mogła napisać! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wyników! :)) Szczególnie brawo dla ciebie za zgromadzenie aż tak wielkiego grona czytelników. Mój blog ma koło półtorej roku, jednak sporo mi do ciebie brakuje ;)
    Życzę ci powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

    Pozdrowienia
    Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń

Subscribe