Running ahead - Autumn thoughts

16:00



Początki kalendarzowej jesieni zapowiadały się piękne i kolorowe. Odsłaniając rolety z pokojowego okna można  zauważyć, wielobarwny deszcz spadających liści. Rano niewyspani wyruszamy w drogę do szkoły, jednocześnie podziwiając piękne widoki wschodzącego słońca. W mgnieniu oka podobnie jak szybko leci czas zmieniła się również pogoda. Ciągłe deszcze, wszędzie szarość oraz ponure twarze ludzi spacerujących po okolicznych parkach. W naszej głowie pozostają tylko wspomnienia i najciekawsze momenty z minionych wakacji, a o słońcu w najbliższym czasie możemy chyba sobie tylko pomarzyć.


Ciągle biegnę z jednego miejsca do drugiego: dom- szkoła- dom - zajęcia pozalekcyjne - dom
 a potem czas na lekcje i naukę. Praktycznie od samego rana do późnego wieczoru nie znajduję czasu by usiąść spokojnie z ciepłą herbatą, powspominać sobie te najlepsze momenty ubiegłych wakacji.
 Codziennie biegnąć przed siebie dochodzę do wniosku, że utknąłem w pułapce - rutynie.



Jesień znana jest również z głębokich rozważeń i  przemyśleń, jak i czas oczekiwania na święta. 
W niektórych przypadkach też czas na zmiany, mianowicie przez to przechodzi teraz moja szafa.
Letnie ubrania idą w zapomnienie i chowają się po kontach, a głównym punktem są teraz grube bluzy, swetry, czapki i szaliki.  Czy u ciebie jest tak samo ?
 W poprzednim poście pisałem o pozytywnych akcentach jesieni, dziś natomiast  przygotowałem dla was typową jesienną stylizację, w której wykorzystałem spodnie typu boyfriend zakupione jakiś czas temu w lumpeksie. Bazą stylizacji jest zwykły czarny t-shirt, natomiast dopełnieniem są miodowe trapery, które moim zdaniem świetnie pasują do tych spodni. Dodatkowo dorzuciłem jeszcze bomberke, którą  mogliście zobaczyć w poprzednim poście oraz bluzę Ralph Lauren. 
Zdjecia nie są wykonane w najlepszej jakości, ponieważ pogoda w ostatnich dniach nie była korzystna na żadną sesje.






Pants- Second's hand
Blouse- Ralph Lauren
Shoes- ??
Jacket- Primark
 T-shirt- Calvin Klein

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Świetna stylizacja. Podoba mi się ta kurteczka
    Pozdrawiam http://poola143.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie dobrane buty do tych spodni naprawdę.
    Zapraszam do siebie ;) http://fckfeeelings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre fotki:) a buty - od lat top!
    nianiowo.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście kocham jesień, jest zbyt piękna i kolorowa by jej nie kochać. Zwłaszcza w deszczowe dni. Chociaż ja to ogólnie jakiś ruski człowiek jestem, w lato i wiosnę depresja, w zimę i jesień chęć życia i radość. :)
    Zdjęcia są świetnie.

    Kolejny rozdział "Przekleństwa".
    http://szepty-dawnych-dni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, stonowana. Czyli taka jakie lubię :) Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia superowe. 100 pro pozytyw!
    Tekst również, pełen uczuć, co wynagradza nam drobne niedociągnięcia. Pisz, Fajnie się czyta :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam podobnie dom-szkoła- zaj. pozalekcyjne-nauka. Świetne boyfiend'y ogólnie cała stylizacja mi się spodobała.

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega stylizacja , mozna ja uznac za jesienna :) I tak , taka rutyna z czasem staje sie mega nudna no i ten brak czasu ! ;(

    https://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja super. A co do jesieni mqm podobne zdanie, zresztą możesz poczytać o tym na blogu:
    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog, wszedłem na chwilę i spoko. Modą interesuję się tylko trochę, trzeba jakoś wyglądać wiadomo. Może jakiś wspólny post lub gościnny? Ja prowadzę blog o historii ale zawsze luźno można coś powiązać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Dlatego promuj swojego bloga za darmo. Łap ode mnie link i zostaw komentarz jak Ci się podobało.

    http://www.youboost.pl/blog/nasze-uslugi/90-sposobow-na-pozyskanie-darmowych-linkow-do-bloga-strony-czy-sklepu

    OdpowiedzUsuń

Subscribe