5 of the best styling of the show "Yeezy Season 4"

14:08



Otwierając dział z "Modą Damską" myślałem, że robię go na marne. Spodziewałem się, że nikt nawet nie zajrzy w tą etykietę i nie przeczyta postu. Jednak myliłem się, otwarcie działu, oraz ostatnia notka cieszyła się dość dużym zainteresowaniem. Jesień mamy w pełni rozpoczętą,  dziś przygotowałem dla was według mnie 5 najlepszych stylizacji z pokazu Kanye Westa z kolekcji "Yeezy Season 4".

Nowojorski tydzień mody mamy już za sobą. Powróćmy jednak do jednego z najgłośniejszych pokazów z 7 września.  Prezentacja kolekcji Yeezy Season 4 - zaprojektowana przez Kanyego Westa przy współpracy z marką Adidas, została utrzymana w jednakowej kolorystyce.  Na pokazie przeważały głównie oversizowe bluzy oraz puchowe kurtki, szczerze to nic dziwnego, przecież to must have tego sezonu.  Ale chyba największą furorę wywołały wysokie przezroczyste kozaki za kolano, które były tak nie wygodne że niektóre modelki nie zdołały przejść całego wybiegu. 
Po mimo małych niedociągnięć uważam, że był to jeden z najlepszych pokazów podczas Nowojorskiego Fashion Week'u. 


Na widowni zasiadło wiele zagranicznych gwiazd m.in  Pharell Williams, siostry Jenner oraz rodzina Kardashian. Z pośród wszystkich zebranych na pokazie, najbardziej podobały mi się stylizacje rodziny Kardashian.


Zdjęcia pochodzą z :http://www.elle.pl/moda/artykul/pokaz-kolekcji-kanye-westa-yeezy-season-4

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Uwielbiam takie stylizacje ! Są oryginalne :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam pokaz na Snapie i YT i przyznaję, że bardzo podoba mi się ta kolekcja!

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam pokaz na snapie i muszę stwierdzić, że Kanye spisał się na medal! Te kurtki są przecudowne!
    Buziaki xx
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. te stylizacje są takie piękne... cudeńkaaaa <3!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie! Cudowne stylizacje!
    Pozdrawiam i zapraszam - http://liisiialy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe