Night of horror - Diy Halloween

19:01



Wielkimi krokami nadchodzi jedno z listopadowych wydarzeń - Halloween
Jedni lubią to święto i w nim uczestniczą, a niektórzy są temu przeciwni. Ja zdecydowanie jestem w tym pierwszym przedziale uważam, że jest to najlepsza okazja by odskoczyć od rzeczywistości i dobrze się bawić . 
Choć mieszkam w dość małym mieście, gdzie to wydarzenie prawie nie jest obchodzone, a jeśli już jest to w bardzo małych gronach.  W tym dniu nie  wychodzę z domu późnym wieczorem w strasznym przebraniu  i nie wyłudzam cukierków od sąsiadów. Ale tradycją jest to, że co roku przygotowuje na ten dzień jakieś dekoracje, które dodały by w moim pokoju trochę Hallowenowego klimatu. Dziś jak widzicie po tytule przygotowałem dla was moją propozycję  bardzo szybkiej i prostej charakteryzacji/ make-up na to wydarzenie.

Lista potrzebnych rzeczy do wykonania charakteryzacji: 
*Papierowa taśma (ewentualnie klej i chusteczki)
*Sztuczna krew
*Farby/kredki to twarzy
*Gąbka/pędzel
*Agrafki 
*Róż/bronzer


Zacznijmy może od podstawy, wyznaczamy sobie miejsce na którym umieścimy naszą ranę.
Z papierowej taśmy wycinamy kilkanaście prostych pasków i przyklejamy je w wybrane miejsce, jednocześnie formując je by przypominały rozciętą ranę .
Kolejnym elementem naszej pracy pracy jest zamalowanie oklejonego obszaru na czerwono. Zrobiłem to specjalną  farbą przeznaczoną do malowania twarzy.
W niektórych miejscach dodałem trochę koloru czarnego  by wyglądało to bardziej realistycznie.
Do kolejnego kroku, potrzebujecie kilku agrafek  po prostu przypinacie je na taśmie  w różnych odstępach.

Ostatnim elementem naszej pracy jest spryskanie wszystkiego sztuczną krwią.
Możecie znaleźć ją w różnych supermarketach lub  zrobić ją z produktów, które znajdziecie w swoim domu, ja zakupiłem ją w Tigerze. Co prawda na etykiecie pisało, że jest do tkanin ale użyłem i na szczęście się nic nie stało.
Dla lepszego efektu na niezakryty obszar twarzy możecie dodać kilka roztartych plam czarnej i czerwonej farby lub różu i bronzera .
Na tym etapie nasza praca jest zakończona, teraz możecie cieszyć się powstałym efektem.



Dajcie koniecznie znać co myślicie i jak spędzacie Hallowenowy wieczór !

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Świetny pomysł :D może kiedyś skorzystam ^^ czekam na więcej postów o tematyce Halloween i mam nadzieję, że w ogóle się pojawią :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno się pojawi jeszcze kilka :)

      Usuń
  2. Wygląda zjawiskowo i wcale nie jest jakoś bardzo skomplikowane więc każdy może zrobić taką charakteryzację^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie to mega! Ale Ci to wyszło, jak będziesz miał chęci i możliwość to daj jeszcze coś w tych klimatach;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze,ze jestem za stara na takie zabawy :d !
    ale efekt fajny haha. do mnie za to dzieciaki po cukierki przychodzą to czasem jak sie przebiorą to serio az podskakuje jak drzwi otwieram ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt super :D. Kreatywnie. Mógłbyś robić charakteryzacje do teatru. Ale jestem anty-halloween.

    http://niebianin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pewnością bym się przestraszyła ... :D
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  7. No nieźle! Osobiście, jakoś nie mam w zwyczaju obchodzić Halloween, jednak bardzo fajny post! Kto wie, może kiedyś wykorzystam ;)

    Pozdrawiam
    czesctuola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. prosto, szybko, efektownie!

    http://daruciaa.blogspot.com/2016/10/tag-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej coś niesamowitego :) nigdy bym nie wpadła na taki pomysł :)
    www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna charakteryzacja! Jestem pod wrażeniem :) Ja dawniej często chodziłam w Halloween po domach i zbierałam cukierki oraz drobniaki - świetna zabawa !
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo proste w wykonaniu, nawet się nie spodziewałam, że z bardzo prostych ,,składników'' może wyjść taki fajny make-up na Halloween :)
    ciszamysli.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny efekt <3 Może użyje w tym roku :)

    Zapraszam!
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. WoW jakie to pomysłowe! Bardzo lubię twojego bloga i obserwuje :D

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow ....nie wiedziałam że facet tak potrafi 😁

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba! Dobre wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepszy efekt daje ta sztuczna krew! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno skorzystam, genialny pomysł! :D
    Zapraszam~
    http://denatvrat.blogspot.com/2016/10/troche-o-zaburzeniach-odzywiania.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Niby takie proste, a efekt naprawdę fajny! Też uwielbiam Halloween i zawsze z tej okazji przygotowuję jakąś potrawę z dyni. W wydrążoną dynię wkładam świece - wiadomo po co ;) I obowiązkowo - maraton horrorów! Już nie mogę się doczekać ^^

    hedonisticat.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe pomysły ! Fajny post. ZDJĘCIA extra !
    Pozdrawiam
    www.claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, ale zdjęcia tak ciemne, że nic nie widzę.

    OdpowiedzUsuń

Subscribe