Night of horror - Diy Halloween #2

17:42



Czytając wasze komentarze pod ostatnim postem postanowiłem, że spełnię waszą prośbę. Dziś przedstawię wam moją kolejną propozycję na Halloweenową charakteryzację. Cieszę się, że poprzedni post okazał się przydatny dla niektórych osób, a przede wszystkim się wam podobał.
Dzisiejsza opcja może wydawać się trochę trudniejsza, lecz praktycznie będzie oparta na tych samych krokach co poprzednia charakteryzacja. 

Do wykonania potrzebujemy: 
*Sztuczną Krew
*Kredki do twarzy ( lub kosmetyki) 
*Chusteczki oraz klej (w moim przypadku taśma opatrunkowa) 
*Nożyczki




Dajcie znać, która charakteryzacja wam się bardziej podoba !

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Drobna charakteryzacja, ale jaki efekt! :D
    Świetnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo realistycznie to wygląda. Wydaje mi się, że poprzednia była zdecydowanie trudniejsza do wykonania.
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta jest jeszcze lepsza od poprzedniej :)
    Masz talent *,*

    Zapraszam!
    Gabrielle♣

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem spoko :) Chyba się przy tym napracowałeś :P Nie wiem która lepsza ^^>
    Zapraszam do mnie:
    http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam. Efekt końcowy wygląda bardzo, bardzo imponująco. A zdjęcia i twój wyraz twarzy dają temu postowi niesamowitej atmosfery.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. super ci to wyszło pozdrawiam .
    http://roxavlog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega to wygląda :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajnie to wygląda. Gdzie zakupiłeś sztuczną krew? /omatkotofanta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedno wielkie WOW. Poprzedni pomysł był genialny, a ten to miazga :D czekałam na ten post i się nie zawiodłam ^^ ja niestety nie mam takiego talentu :/ super pomysł i super wpis ^^ czekam na kolejne :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakbym spotkała taką osobę na ulicy to umarłabym ze strachu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Charakteryzacja bardzo mi się podoba .Choć ja nie bawię się w to święto itd ;)

    www.beautybloganeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna charakteryzacja. Wpadłeś na genialne diy ❤️
    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja ! Genialna charakteryzacja, bardzo mi się podoba ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosto zrobione ale jaki rezultat brawo za wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny post, zdjęcia wyszły super widać, że musiałeś się przy tym bardzo napracować

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta jest świetna, często zadziwiają mnie takie makijaże.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt powalający :D niby wiele nie potrzeba, a jednak pracochłonne :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda mega realistycznie, świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś bardzo fotogeniczny! :)
    Charakteryzacja fajna i efektowna. Też swego czasu zajmowałam się charakteryzacją i jest to naprawdę fajna sprawa.
    szpiegtworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie za prosta, ale jaka efektowna ! :D

    https://allegiant997.blogspot.com/2016/10/halloween.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow jestem pod wrażeniem!
    ksiazkidobrejakczekolada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe