Lost in a sweet labyrinth - Konkurs

17:48




Hej ! Dziś przygotowałem dla was recenzję oraz rozdanie  Japan Candy Box.
Może zacznijmy od tego co to właściwiej jest Japan Candy Box i co się w nim znajduje, więc
jest to comiesięczna subskrypcja pudełka z Japońskimi słodyczami.
Jego zawartość  bywa niespodzianką bo nikt nie wie co dokładnie może się w nim znajdować.
Jeżeli chodzi o cały przebieg korespondencji trwał dość długo, ponieważ  na paczkę czekałem około miesiąca ale myślę, że było warto :)

W box'e znajdowało się 10 produktów zaczynając od gum kończąc po chipsy. Niektóre z tych rzeczy były na prawdę bardzo dobre ale zdarzały się takie, które nie do końca przypadły do mojego gustu.
Najbardziej smakowały mi winogronowe gumy kulki oraz kwaśne jabłkowe żelki, natomiast najgorzej wypadły chipsy o smaku orzechowy, pomidorowym oraz pudrowe cukierki.





A teraz ty możesz zostać testerem wyżej ukazanego box'a, Wystarczy, że weźmiesz udział w rozdaniu, które przygotowałem wraz z Japan Candy Box.
ZASADY:
1.Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga 
(w komentarzu napisz pod jaką nazwą mnie obserwujesz)
2. Wykonać poniżej przedstawione zadania 

Ps. Jeżeli udostępnisz baner konkursowy na swoim blogu/instagramie masz podwójną szansę na wygraną !


a Rafflecopter giveaway

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Powodzenia wszystkim :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzięłyśmy udział w konkursie ^^ Super nagrody! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko wydaje się świetne! Japońskie słodycze bardzo kuszą, nawet nie wiedziałam o istnieniu takiego cudeńka.
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia wszystkim ^^
    Fajny pomysł na konkurs ;)
    Pozdrawiam
    http://it-was-coolfern.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o takich comiesięcznych subskrybcjach japańskiego jedzenia :D


    normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje jako julitakrystosiak
    Swietny post:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mialam kiedys okazje przetestowac takie pudelko .. sa mega ! :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sprawa, powodzenia wszystkim:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako - Natalia
    Na moim blogu pojawił się konkurs, zasady są bardzo proste zapraszam:
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo słyszałem o tych pudełeczkach! <3 Są słodziutkie :D
    Powodzenia wszystkim!
    https://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia dla wszystkich, a Tobie rozwoju bloga, na pewno zajrzę tu jeszcze nie raz, zapraszam do siebie: http://anotherlucy595.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzonka dla osób które biorą udział w tym świetnym konkursie ;) a dla ciebie wielkie gratulacje za bloga bardzo mi się spodobał może zostanę na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrobione :)
    Zapraszam do siebie: http://simowerozkminymarggary.blogspot.com/
    (Ps. Obserwuję cię pod nazwą Marggara :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia wszystkim życzę ♥
    Obserwuję jako
    kwiatuszek.pl
    albo
    kucharzakmalgosia@gmail.com
    (piszę dwie nazwy bo jeszcze nie ogarniam zbytnio blogów)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe