Fashion Show autumn collection - Top Moda z Joanną Krupą

12:18


Moi drodzy ! Dziś przygotowałem dla was coś czego jeszcze nigdy nie było na moim blogu.
Mianowicie relację z pokazu mody najemców galerii Atrium Felicity. Najgorętszą atrakcją  dnia była prezentacja najnowszej jesiennej kolekcji duetu Paprocki&Brzozowski. 
Całe przedsięwzięcie prowadziła dobrze wam już znana z programu Top Model- Joanna Krupa, oraz Olivier Janiak.  Joanna nie mogła doczekać się prezentacji najnowszej kolekcji duetu projektantów, gdyż sama na czerwony dywan czy finały Top Model ubiera właśnie ich sukienki. 



Widownia mogła zobaczyć jesienną propozycję najemców takich jak: Deichmann, Vistula, Gino Rossi, Getta oraz wielu wielu innych marek.
W tym dniu nie zabrakło również wielu konkursów, w śród nich był też konkurs "Zostań Kreatorem Mody", w którym sam brałem udział. Naszym zadaniem było przygotowanie jak najlepszej stylizacji z ubrań dostępnych na scenie (pierwszy  od lewej manekin ). Nasze stylizacje oceniali mistrzowie kreacji- duet Paprocki&Brzozowski. Każdy z uczestników dostał atrakcyjne nagrody, a zwycięzca voucher do ich sklepu.


 Oprócz prowadzących w pokazie brali udział też uczestnicy programu Top model m.in Radek Pestka, Ada Daniel, Ania Piszczałka czy Sebastian Zawiliński.
Można powiedzieć, że cała galeria tętniła tłumem ludzi. Oczywiście każdy z przybyłych mógł zamienić kilka słów, zdobyć autograf lub zdjęcie ze swoim idolem. 























Podsumowując całe wydarzenie uważam, że warto było tam pojechać, zasiąść na widowni i obejrzeć propozycje jesiennych kolekcji. Spełniłem swoje małe marzenia spotykając Radka Pestkę i Joannę Krupe. Nabrałem też trochę inspiracji modowych, które myślę że na pewno się przydadzą. 

Co myślicie o wyżej ukazanych stylizacjach ?

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Zazdroszczę bycia na takim pokazie! ;) Świetne zdjęcia!
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow niesamowite zdjęcia i zazdroszczę spotkania z Radkiem ♥
    http://fckfeeelings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są super. Zazdroszczę Ci ze mogłeś pojawić się na takim pokazie! Looki wyżej są bardzo fajne :)
    daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sama byłam fanką top model, uwielbiałam oglądać. to moje zdanie ale z tego programu zrobiło się dno, wiec zwyczajnie przestałam.
    Pokaz świetna sprawa, Chętnie uczestniczyłabym w takim evencie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał 😍 To musiało być super przeżycie! Zazdroszczę Ci!
    Super post,oczywiście zdjęcia również przyciągły moją uwagę 😉
    Pozdrawiam,Wiki z bloga :
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny Post :)
    Oglondałem relację u Radka na snapchacie :)

    https://mrkulfon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka stylizacji bardzo przypadło mi do gustu ;)

    http://mlodamamapisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku też chciałabym tam być :D
    A pytanko, jak dostałeś się na pokaz :)? Tzn czy to jest jakoś na bilety? Czy jak?
    wildfiret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No Ty to masz szczęście! Jak Ci się udało dostać na tak elitarny pokaz śmietanki naszych top gwiazdeczek?

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez byłam w sobotę w Atrium Felicity,udało mi sie zrobic zdjęcie z Radkiem,udało Ci sie stworzyć fajna stylizacje w konkursie. :)
    Zapraszam mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  11. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widac, ze robisz to z pasja. A post bardzo fajnie sie czyta. Jesli zamierzasz kiedys przejsc na profesjonalne blogowanie i potrzebowal bys adres pod firme to zapraszam do nas. Wirtualny adres katowice to miejsce gdzie mozesz prowadzic wlasna dzialalnosc pod naszym adresem. Obczaj i jak sie spodoba dolacz do nas:


    YouBoost

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że takie rzeczy odbywaja się nie tylko w Warszawie. Ania Piszczałka naprawdę fajnie prezentuje się na wybiegu! No i Joanna w bardzo udanej stylizacji. Przeuroczo wygląda w tej sukience

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna relacja, a zdjęcia bardzo profesjonalne :o

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjecia I cala relacja dobrze napisana a zdjecia rewelacyje :)
    Wiecej rakich postow hehe
    Darriskablogerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe