Beaver Beauty Box

09:50


*Beauty


Hej wam wszystkim !

Słyszeliście kiedyś o pudełkach BeGlossy ? Może je mieliście ? Dziś przygotowałem dla was recenzję właśnie tego pudełka z Edycji Specjalnej - Beaver. Jest to moje pierwsze zamówienie i na pewno nie ostatnie.



Zestaw zawiera 6 profesjonalnych produktów do pielęgnacji włosów. 
( 2 pełnowymiarowe  oraz 4 miniaturki.)
Seria kreatynowa, którą testowałem jest przeznaczona do włosów pozbawionych objętości, cienkich jak i za równo zniszczonych.  Czy produkty przypadły mi do gusty ? O tym dowiecie się w dalszej części postu.




1. Szampon Kreatynowy zagęszczający włosy (200 ml)
Dane Producenta :Delikatnie oczyszcza, pozostawiając skórę głowy i włosy świeże i zdrowe. Stwarza optymalne warunki warunki dla wzrostu zdrowych włosów. Nawilża i pielęgnuje. Oczyszcza włosy z blokujących osadów i "Uaktywnia procesy umożliwiające skuteczną odbudowę mostów kreatynowych. Posiada właściwości głębokiej penetracji wewnętrznej struktury włosa dostarczając do niego za pomocą (molekularnych liposomów ) czyste związki aminokwasów i naturalnych substancji nawilżających. Wpływa na szybką poprawę jakości zniszczonej struktury włosów.

Jeżeli chodzi o moją opinię co do tego produktu, nie widzę by moje włosy były w jakiś sposób zagęszczone. Po pierwszym użyciu były gładkie, przyjemne w dotyku. Ale myślę, że to zasługa odżywki o której zaraz również wspomnę. Na pewno plusem tego szamponu jest to, że nie pachnie sztucznie jak niektóre szampony. Ma przyjemny, orzeźwiający zapach. 7/10



2. Kreatynowa odżywka zagęszczająca włosy (200 ml )
Dane Producenta: Co Kreatynowa odżywka zagęszczająca włosy to wyjątkowa formułą zawierająca zagęszczające i nawilżające białka kreatyny. Głęboko wnika we włosy nawilża i zagęszcza dostarczając substancji aktywnych, witamin i aminokwasów. Delikatnie traktuje włosy dodając od wewnątrz zdrowia, siły i naturalnego połysku i objętości.

Odżywka podobnie jak szampon nie zawiera: Oleju silikonowego, siarczanów, parabenów oraz fosforanów. .Mogę nawet powiedzieć, że może w małym stopniu moje włosy uzyskały większej objętości. Jeżeli chodzi o zapach jest bardzo podobny do szamponu. 9/10



3.Total Mask - Hydro Expert Serles (30ml)
Dane Producenta : Intensywna maska przeznaczona do włosów suchych, kruchych, kędzierzawych, matowych, poddanych częstym zabiegom fryzjerskim. Odbudowuje, nawilża i przywraca połysk zmęczonym włosom. Pomaga naprawić zniszczoną strukturę włosa. Chroni przed dalszym uszkodzeniem. Kreatyna bogata w białka kolagenu,peptydy jedwabiu  i międzykomórkowych lipidów, pomaga naprawić uszkodzone włosy. Poprawiając jednocześnie  ich połysk i elastyczność.


Tej maski niestety nie zobaczycie na zdjęciach gdyż rozpakowałem ją przed robieniem zdjęć do posta. Maska nie należy do tych najprzyjemniejszych gdyż musimy trzymać ją 10- 25 min ponadto zalecane jest podgrzewanie parowe. Jeżeli chodzi o zapach już trochę odstaję od poprzednich. 6/10
Jak widzicie na zdjęciach są jeszcze dwie maski, niestety nie przetestuję ich w najbliższym czasie. Poczekam aż napoczęte produkty, ujrzą swoje dno.


4.Szampon Anti - Oxidant (40 ml )
Dane Producenta : Gruntownie oczyszcza włosy i naskórek. Nawilża suche włosy, nadaje im miękkość i lekkość. Formuła anty- utleniacza izoluje przed zanieczyszczeniami. Stawia opór przed wolnymi rodnikami i szkodliwymi działaniami środowiska. Chroni kolor włosów. Balansuje wydzielanie się sebum, przywraca równowagę skóry głowy.

Moim zdaniem nic specjalnego. Nie widzę żadnej różnicy po kilku użytkowaniach.  Szampon pachnie bardzo sztucznie. 4/10


Podsumowując pudełko kosztowało mnie 41,10 zł, natomiast jego zawartość do koszt około 100 zł.
Rzeczy które się w nim znajdowały nie do końca przypadły mi do gustu. Może na dłuższych włosach wyglądało by to inaczej i  były by widoczne  efekty zagęszczenia. Całe pudełko oceniam na  7/10.


Dajcie znać czy wy kiedyś testowaliście Beglossy ! :)

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Nie znam tej firmy kosmetyków do włosów, ale z pudełka również nie byłabym zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam okazji spotkać sie z takim pudełkiem! :D super sprawa! Twoja recenzja mnie w dodatku zachęca do kupna i przetestowania na własnych włosach tych produktów! ;)
    Mam długie włosy, wiec sprawdze czy rzeczywiście produkty sprawdza sie lepiej na dłuższych! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie do końca wierzę, że zakup pudełek z kosmetykami, które dla nas są niespodzianką mogą być zawsze trafione, dlatego ich nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam do czynienia z tą firmą. dobry opis, zdjęcia. zachęcająca recenzja. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaka fajna zawartość pudełka :D Nigdy nie słyszałam o tej firmie :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wiesz nigdy o firmie nie słyszałam i szkoda, że za bardzo nie byłeś zadowolony z produktów, ale może następnym razem będzie lepiej.


    "http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tych pudełkach, ale nie znam tych kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam się nad kupieniem pudełka i chyba nie kupię.

    Zapraszam http://nnienagladnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o tych pudełkach, ale jeszcze nie miałam okazji ich zamówić :)
    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    LINK DO KANAŁU

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam takiego pudełka :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa zawartość pudełka. Nie znam tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy wpis, słyszałam o różnych pudełkach m.in beglossy, ale nie jestem przekonana co do zakupu :)
    Zapraszam do siebie:)

    http://olekfasolek.blogspot.com/2016/09/2.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam ani jednego z tego typu pudełek, ale od dłuższego czasu mnie kuszą :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń

Subscribe