Journeys big and small - Wrocław

21:05






Dzisiejszy post piszę świeżo po moim wyjeździe do Wrocławia, mam wam wiele rzeczy do przekazania. Wakacje lecą pełną parą,  lipiec zleciał w mgnieniu oka. Fakt, że ostatniego czasu jest mnie mniej w Social Mediach, ale też musi przyjść czas na odpoczynek, ale jak widać powracam.
Mam już w planach kilka stylizacji a w tym postów na najbliższy czas, być może pojawi się również nowa seria, ale wszystkiego dowiecie się w odpowiednim czasie.

Kilka dni temu miałem przyjemność  uczestniczyć w świetnym wydarzeniu jakim był -  "Literacki Woodstock", który odbył się we Wrocławiu.  Festiwal trwał w dniach 27.07-31.07, lecz jak oglądaliście moje snapy Wrocław zawitałem dzień wcześniej. Ogólnie to na samym początku może opowiem coś na temat "Literackiego Woodstocku" - jest to Ogólnopolski Zlot Członków Dyskusyjnych Klubów Książki. Z pośród każdego zakątka Polski do Wrocławia dotarło blisko 1000 osób, żeby wspólnie wymienić się doświadczeniami, poznać się, a w szczególności uczestniczyć w przygotowanych spotkaniach autorskich m.in.z Olgą Tokarczyk, Gają Grzegorzewską czy Sylwią Chutnik. Przez całe 3 dni czekało na nas wiele spotkań, wywiadów i różnych innych atrakcji.


Oczywiście oprócz festiwalu nie mogło by się obyć bez zwiedzania tego pięknego i urokliwego miasta jakim jest Wrocław. Trafiliśmy na bardzo korzystną pogodę, było gorąco lecz zdarzały się przelotne deszcze. Najbardziej urzekł mnie chyba wrocławski rynek, wąskie kamieniczki oświetlone intensywnymi promieniami słońca. Były by to za pewne dobre aranżacje do wielu sesji zdjęciowych, niestety upał trochę popsuł plany, bo kto lubi pozować w taką pogodę... 
Powiem wam, zawsze stawiałem na to że to Warszawa jest najpiękniejszym miastem, ku mojemu zaskoczeniu do tego miana bardziej przekonał mnie Wrocław, po prostu ma swój urok. I myślę, że to tak przyciąga ludzi.

Podsumowując, wyjazd uważam za naprawdę udany. Wrocław to zjawiskowe miasto które powinien zwiedzić każdy przeciętny Polak. Gdy tylko nadarzy się okazja na pewno pojawię się w tym mieście po raz kolejny.  A na zakończenie zostawiam was z fotorelację :)
 























You Might Also Like

45 komentarze

  1. Musze przyznać że nigdy nie byłam we Wrocławiu. widac że to miasto ma swój urok
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten literacki Woodstock zapowiada się świetnie, chociaż pierwszy raz o nim słyszę! Zdjęcia fajne, tylko troszkę za małe, a szkoda :)) Post naprawdę fajny :)
    pozdrawiam cieplutko

    roksanakalinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tym wydarzeniu, ale zapowiada się naprawdę fajnie. Nigdy nie byłam we Wrocławiu, ale prawdopodobnie zawitam tam w następnym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę powiedzieć, że nigdy nie czytałam bloga, który pisze chłopak! Niezłe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warszawa nigdy mi się nie podobała za to Wrocław jak najbardziej, ma swój klimat

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo rzadko spotykam się z blogiem pisanym przez chłopaka :) Jestem pozytywnie zaskoczona. Wrocław ma swój klimat, bardzo chcialabym odwiedzic to miasto!

    Http://nataliagrudniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne miasto :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, też chciałabym kiedyś pojechać do Wrocławia, może kiedyś
    Zapraszam do mnie http://fashiooner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie byłam we Wrocławia a bardzo bym chciała jest tam pięknie ;) zdjęcia super ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wrocław jest naprawdę piękny. Ja o Woodstocku za bardzo nie słyszałam, ale inicjatywa całkiem fajna ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą, że Wrocław to piękne miasto <3

      Usuń
  11. Świetne zdjęcia, Wrocław jest mega ładnym miastem. Sam właśnie wybieram się do Wrocławia w najbliższy poniedziałek! :)

    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia. Chociaż byłam już kilka razy we Wrocławiu, to nigdy go nie zwiedzałam, tylko byłam przelotem.

    Pozdrawiam
    http://kaktusik-miedzy-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam raz w życiu we Wrocławiu i uważam, że miasto to jest cudowne. Twoje zdjęcia tylko potwierdzają moją opinię. Dodatkowo pierwszy raz słyszę o "Literackim Woodstocku" i szkoda, że dopiero po fakcie. Z wielką przyjemnością wybrałabym się na takie wydarzenie. :)
    http://agnieszkawygladalafotografia.blogspot.com/2016/08/moj-pobyt-na-mazurach-cz1drewniane.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydarzenie fajne, polecam jechać jak tylko będzie okazja :)

      Usuń
  14. bardzo ładne zdjęcia , byłem kiedyś we Wrocławiu i też mogę powiedzieć że to piękne miasto a widok ze Sky Tower jest nie ziemski :)
    http://anthonytom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Również byłam we Wrocławiu. Jejku, jak świetnie uchwyciłeś żyrafę, jak żywa! :D
    Pozdrawiam, maylinesia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post a zdjęcia są przednie !!!
    http://olussblog.blogspot.com/2016/08/what-is-on-my-mind.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie byłam we Wrocławiu, chociaż to jakaś h drogi . Mam nadzieję że niedługo się tam wybiorę bo widać warto :D Świetne zdj i stylówka.
    Pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nigdy nie byłam w Wrocławiu i zapewne też nie będę bo mieszkam w Niemczech. Fajne zdjęcia oraz stylizacje :D
    Pozdrawiam, Weronika
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Wrocław ! Aż zatęskniłam za tym miastem gdy obejrzałam te zdjecia. Super ! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Wrocław. To moim zdaniem najpiękniejsze miasto w Polsce, ma swój urok jakiego nie ma żadne inne. No, poza Katowicami...

    OdpowiedzUsuń
  21. oo brzmi naprawdę super! świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia bardzo mi się podobają :)
    muszę się kiedyś wybrać do tego Wrocławia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale świetne zdjęcia! Obserwuje i zostaję na dłużej :-)
    http://styleofnikki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie przepadam za Wrocławiem, za to Warszawa jest dla mnie wyjątkowa :) ale najważniejsze jest to, że te piękne miasta są w naszym kraju :D

    http://1krokdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia! :)
    Zapraszam! :) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę spotkań autorskich. Świetna fotorelacja, ale Twoja stylizacja nie jest w moim guście. Nie lubię tak ubranych chłopaków.


    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie miałam okazji odwiedzić Wrocławia. Świetna fotorelacja!

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. kurcze, fajna sprawa z tym festiwalem!
    niestety nigdy nie byłam we Wrocławiu, muszę w końcu się kiedyś wybrać :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjny post , nie miałam jeszcze okazji być w Wrocławiu, to muszę namówić rodziców

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia, piękne miasto,
    zapraszam do mnie,
    http://wniqaphoto.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia! Zapraszam do mnie ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia, ja byłam w poniedziałek we Wrocławiu!
    Śliczne miasto <3

    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale piękne zdjęcia! Mi od paru lat marzy się wycieczka do wrocławia - no cóż, może za rok się wreszcie uda :)


    Pozdrawiam cieplutko
    julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja we Wrocławiu jeszcze nie byłam , ale mam to w najbliższych planach :)
    świetna fotorelacja , masz fajne pomysły na zdjęcia :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Wrocław to cudowne miasto, nie mogę się doczekać kiedy znowu tam zawitam na dłuższą chwilę :)
    Świetne zdjęcia!
    zamoyska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja do Wrocławia często jezdze, bo mam tam mieszkanie w rynku + koncze studia. wlasnie z córcią byłam jakiś czas temu na 4 dni :) .

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy nie słyszałam o takim wydarzeniu, gdybym wiedziała wcześniej, to chętnie bym się wybrała, byłby pretekst, żeby odwiedzić Wrocław, nigdy tam nie byłam ;)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  38. Wrocław jest niesamowity, ale jednak wolę klimat Krakowa :-)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe