Hello holiday with the Wholesalebuying

12:18



Nie mogę uwierzyć jak ten czas szybko minął, już jest koniec czerwca .Wielkimi krokami nadchodzą długo oczekiwane wakacje, przychodzą takie dni, że termometry wskazują nawet powyżej 30 stopni. Więc pora odświeżyć swoją garderobę, na nowe nieco lżejsze ubrania. Chociaż zestaw na chłodniejsze letnie wieczory powinien się znaleźć w naszej szafie.

Przyszedł czas bym pokazał wam kolejną porcję Wishlist z Wholesalebuying. Tym razem postawiłem, że będą to same ubrania. Większość rzeczy, które tym razem wybrałem na pewno powędrują do bliskich czy znajomych. Gdyż jakoś nic tym razem nie wpadło mi szczególnego w oko.

1.Spodnie - KLIK
Bardzo ładne spodnie dresowe w stylu casual. Myślę, że będą pasowały do wielu zestawień.


2.Bluza - KLIK
 Zwykła szara bluza z kapturem. Będzie idealna na chłodniejsze wieczory, na pewno dobrze będzie się komponować z krótkimi szortami.

3.Narzutka - KLIK
Szyfonowa zwiewna narzutka al'a kardigan. Jestem przekonany, ze doda uroku każdej stylizacji.

4.T-shirt - KLIK
Stylowy t-shirt oversize. Myślę, że będzie pasował praktycznie do wszystkiego.
 Ostatnio założyłem grupę dla moich czytelników, więc jeśli chcesz być ze wszystkim na bieżąco, mieć ze mną lepszy kontakt, bądź po prostu jesteś aktywny na portalach społecznościowych - DOŁĄCZ


Uwaga!

ZA PODANIE WSZYSTKICH  CEN W KOMENTARZU WYBIORĘ 3 BLOGI KTÓRE NAJBARDZIEJ MI SIĘ SPODOBAJĄ I POLECĘ JE W MOICH KOLEJNYCH POSTACH !

Polecam:
http://yulstyle.blogspot.com/
 http://alexandra-koch.blogspot.com/

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Ta narzutka jest cudna! Od dawna poluję na tą "idealną". :)
    krysiastyle.blogspot.com
    2.10; 4.08; 3.49; 4.83

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie narzutki na lato, a ta, którą pokazałeś jest śliczna!

    Pozdrawiam i zapraszam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo znane ubrania,mam kilka podobnych :)Poklikałam w linki :)
    Ogólnie jeszcze 2 dni i wakacje!!Życzę miłych wakacji♥


    Pozdrawiam i przesyłam buziaki :*
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta bluza jest śliczna! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikane

    Http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie 4.83 US
    Narzutka 4.08 US
    Tshirt 2.10 US :)
    http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Narzutka jest cudowna!
    Poklikane ;)

    nataliavblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciuchy co prawa nie w moich stylu, ale po przeglądnięciu asortymentu tego sklepu, na pewno znalazłabym cos dla siebie.
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega :) Pozdrawiam;)
    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe