You're wasting your time

22:44

Hej moi mili

Muszę wam przyznać, że długo mnie tutaj nie było. Było to spowodowane w większości brakiem czasu. Osoby oglądające mnie na moim snapie wiedzą, że w ostatnich dniach pisałem próbne testy. A jak już jesteśmy w temacie snapa to chciałbym wam bardzo podziękować za to, że jesteście. Przekroczyliśmy już 100 widzów. Jesteście niesamowici <3 Ponadto ostatnie tygodnie miałem trochę zabiegane z jednych zajęć na drugie i odwrotnie. Wreszcie to wszystko mi się unormowało. Przez ten czas nabrało mi się trochę inspiracji na kolejne posty, które będziecie mogli zobaczyć już niedługo  !
Ostatnio gościła u mnie mega piękna pogoda, grzechem było by jej nie wykorzystać.
Mam nadzieje, że ten post wam się spodoba i życzę miłego oglądania :)


 Każdego dnia, sprawdzamy fejsa, otwieramy kilkanaście snapów czy serduszkujemy zdjęcia na instagramie. To, co dzieje się wokół nas, tulipany rosnące po drodze do szkoły, budzące się kolejne zwierzęta i kwitnące kwiatki w ogrodzie sąsiadki, czy to jest nasz świat? Nie, to jest świat prawdziwy, nasz jest wirtualny.



Najczęściej wracając do domu z telefonem w ręku odpisujesz na wiadomości, prawda ? 
Nie zdajesz sobie sprawy co omijasz patrząc się w tą szklaną szybkę. Być może nadepnąłeś ślimaka, i co ? idziesz dalej.  
Pierwsze co robisz po powrocie to siadasz do komputera. A może byłeś umówiony ze znajomymi, z którymi tak długo nie masz kontaktu ?

 
Nie uważasz, że pora to zmienić ?
 Spójrz na świat zza ekranu telefonu, zamiast tracić czas w świecie wirtualnym.
Rozejrzyj się dookoła, zobacz jaka piękna natura Cię otacza.  






Bluza: Officers Club
Buty: Air Max

SNAPCHAT: Vitteksovelove
FANPAGE:KLIK
 

You Might Also Like

23 komentarze

  1. świetny post, to co w nim napisałeś to sama prawda! tyle piękna nas otacza :)

    julgaspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja, czas to zmienić!:)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany na lepsze! :)
    Tez już bym sobie rowerkiem pojeździła :3

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/random-eyeshadow.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny design :) Sama prawda w poście :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://veronika-amka99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama nie jestem święta, ale w towarzystwie lubię być bez telefonu i internetu. Świetny blog ;). Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. takze pisałam teraz testy ;) bardzo ładne zdjecia ;)
    super piszesz ;)
    pozdrawiam Ciepło ;)
    http://deviaree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna notka i supi design bloga! :)

    nieprzescigniona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam Twój post i napisałam do koleżanki, z którą nie widziałam się bardzo długo.. Umówiłyśmy się i w czwartek się widzimy :) Fajny post!
    Poklikasz u mnie ?
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/2016/04/ozspecials.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe. To prawda, że coraz więcej czasu spędzamy w wirtualnym świecie, a młodzież zamiast bawić się w policjantów i złodziei gra w CS'a. To przerażające co się dzieje z dzieciakami. Całkiem nieźle napisane.

    Zapraszam do mnie: wladca-gwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się, jesteśmy często tak zajęci wirtualnym światem, że zapominamy o pięknie tego prawdziwego. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    littlefarner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjęcia. ostatnio zauważam świat jak nie mam telefonu hehe. no i sił dodaje mi moje dziecko, że jest coś innego niż facebook i blog ; ) .

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia. Wiosenne, ciepłe idealne na kwiecień. Pierwszy raz spotkałam się z chłopakiem blogerem i jestem bardzo mile zaskoczona. Na pewno zostanę by zobaczyć jak sobie radzisz.
    http://cottonon.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdjecia
    zapraszam do mnie http://karolinastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na szczęście umiem zarządzać swoim czasem tak aby nie marnować go przed telefonem :)

    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się :) http://rougeper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na szczęście umiem zarządzać swoim czasem tak aby nie marnować go przed telefonem :)

    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się :) http://rougeper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. To prawda, wiekszośc czasu spedzamy w wirtualnym świecie, zamaist korzystać z daru prawdziwego. Wolimy popisać, niz spotrkać sie zkimś w cztrey oczy, na świeżym powietrzu. Przepiękne zdjecia, bije od nich aura wiosenna. :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne zdjęcia i przepiękne miejsca a co do postu to masz racje powinnismy czasem odłożyć telefon i zobaczyć to co nas otacza .;)
    Lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog, fajne zdjęcia! Zostaje tu na dłużej i zaraz dodaje na snapie :) a co do tego co napisałeś, to szczera prawda!!

    Pozdrawiam i w w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    juwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mądrze napisane. Moim zdaniem w piękną pogodę powinniśmy wyjść na dwór, na świeże powietrze, a nie ,,siedzieć'' w internecie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ostatnio zauważyłam, że przez telefon i komórkę opuściłam się w nauce..
    To stało się moim codziennym zajęciem.

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe