"Do not give up do what you love"

23:57



Hey wam !! ♥♥
 Na wstępie chciałbym wam bardzo podziękować za ponad 50 obserwacji i 6100 wyświetleń na moim blogu. Może dla kogoś to jest mało, ale dla mnie jak na chwilę obecną jest to wystarczająco, z tego względu, że bloga prowadzę można powiedzieć od niedawna. To jest mega motywujące i daje pozytywnego "kopa" do pisania kolejnych i kolejnych postów. 


Dzisiejszy post jest troszeczkę inny niż zazwyczaj, mianowicie z przemyśleniami  o tym, co każdy z nas lubi robić, o naszych pasjach, marzeniach itp. Jak reagować na hejty, reakcja ludzi, co ludzie o tobie myślą. Każdy z nas na pewno posiada jakąś pasję lub hobby, jedni kochają śpiewać, dla innych jest to taniec a dla jeszcze innych blogowanie. Moim zdaniem to My tak naprawdę decydujemy  o naszym życiu, o tym co się w nim dzieję. Wystarczy, że znajdziemy odpowiednią drogę, którą będziemy się kierować w spełnianiu naszych pasji. Ostatniego czasu zauważyłem, że coraz więcej ludzi boi się reakcji odbiorcy, nie chce być wyśmiana, przez co poddaje się i rezygnuje ze spełniania marzeń i swoich ambicji. Powiem tak, jeżeli chcecie założyć bloga - to śmiało zakładajcie, nie przejmujcie się negatywnym nastawieniem znajomych. Nie będzie łatwo, ale opłaca się stanowczo zastanowić czy naprawdę warto. Muszę wam powiedzieć, że hejterzy są, zawsze znajdą się osoby, które nie zaakceptują tego, że prowadzicie bloga czy kanał na Youtube, ale powiedzcie czy warto się tym przejmować? Jakby każdy bloger/blogerka przejmował by się tymi negatywnymi komentarzami, ocenami a w szczególności hejtami, to chyba nikt by tego nie prowadził . Dlatego warto skupiać się tylko na tych pozytywnych opiniach, komentarzach a hejty omijać szerokim łukiem.


Najbardziej denerwujące według mnie jest zachowanie znajomych, którzy nawet nie wiedzą o czym piszesz na swoim blogu, o czym on jest. Tylko wchodzą na twojego bloga by mieć z ciebie przysłowiową "Bekę", tak samo jest i z Yt wchodzą na twoje filmy, by tylko napisać obraźliwy komentarz i zostawić łapkę w dół. Piszą bezsensowne komentarze typu: "Przestań prowadzić bloga bo to jest żałosne", sorry ale moim zdaniem "blogowanie" stało się coraz bardziej popularniejsze, więc każdy powinien to zaakceptować a nie wyśmiewać czyjąś pasję.


      Mam nadzieję, że weźmiecie sobie moje słowa do serca i liczę, że Wam się podobało. 
Pamiętajcie róbcie to co kochacie !!!

Szukasz inspiracji modowych? - Zajrzyj na bloga mojej początkującej koleżanki Klik

Do zobaczenia ! ♥♥

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Dokładnie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd ja to znam :D Moi znajomi cały czas się śmieją i zastanawiają się co ja tam robie. A ja tylko rozwijam swoją pasję.

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam to. Znajomi często krytykują nasze pasje, ale nie trzeba się tym przejmować. :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Moi znajomy czasami się na prawde zachowują się nie wporządku. Jednak ja staram się tym nie przejmować, bo to moja pasja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tak miałam , nawet z tego powodu usunelam blog. Napisałam o tym w ostatnim poście, zapraszam do Siebie , świetny blog:)
    natalialukasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejterzy byli i będą, nie pozbyjemy się ich. Hejterzy są pewną częścią kanału, lub bloga. Każdy odbiera je inaczej. Niektórzy biorą je do siebie, inni traktują jako żart. Ja staram się nie przejmować!
    Świetny wpis.
    Zapraszam Cię też do mnie! ;)) http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem niektórzy są zazdrośni, że sami nie potrafią osiągnąć nic takiego
    Zapraszam http://photogirl02.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post :)
    Taki życiowy :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię gdy zdjęcia są duże lecz u ciebie są małe ( nie bierz to jako hejt)
    Post przydatny w życiu lubię czytać takie wpisy:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie, trzeba dążyć do celu, bez względu na to, co myślą inni.
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)
    Mój kanał na yt (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam zadowolę się nawet opinią hejtera. Potrzebuję jakiejś zdrowej dawki hejtu. A jeśli chodzi o to, ze sami decydujemy za siebie... absolutna racja.
    Ale co jeśli gdzieś tam jest ktoś, kto nie jest w stanie decydować o swoim życiu? Co ma zrobić?
    zapraszam : http://opowiescdwojgaserc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie mnie też mega to denerwuje+ fajny design :)
    http://vicolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam to w 100% Nie każdy potrafi akceptować nasze pasje. Hejterzy to zazwyczaj 11 latki nie znające nic o życiu. Mnie na szczęście wspierają rodzice i trzymają kciuki aby mój blog się rozwijał i może kiedyś dostała propozycje współpracy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie tak jest. Blogowanie i vlogowanie to normalna pasja. Nie rozumiem ludzi, którzy to wyśmiewają. Ale... co zrobisz jak nic nie zrobisz?
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Blogowanie stało się rzeczą bardzo popularną,tak popularną,że sławne bloggerki jak Weronikę Załazińską zapraszają do telewizyjnych kampanii reklamowych. Jak ktoś pracuje na swój sukces i piszę tematy warte przeczytania nie będą miały tyle hejtów,co osoba,która zakłada bloga na kilka tygodni. Hejterzy są,byli i będą. Gratuluję tylu obserwacji,wyświetleń i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu!

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hejter najzyklej w świecie zazdrości nam celów w życiu. Wkurza go to, że nam się powodzi a on siedzi na tyłku i nic mu nie wychodzi. :) Zdanie innych powinniśmy wysłuchać z dystansem. My najlepiej wiemy co jest dla nas dobre. A obraźliwymi komentarzami wogóle nie powinniśmy się przejmować. :)

    Zapraszam do mnie kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe